زندگی کانچو ماتسویی
می خوای قهرمان ورزشی شی بیا تو رزمی
می خوای قهرمان ورزشی بیا تو کیوکشین یا همه ی رشته ها

كانچو آكي يوشي (شوكي) كاراته كيوكوشين را در 13 سالگي شروع كرد. در 1976 او به كي تا ناگارا ملحق شد. كمربند سياه دوجو را در كمتر از يكسال دريافت كرد. در 1980 زمانيكه 17 ساله بود آموزش قهرماني كاراته را رواج داد و خيلي زود رئيس يك مدرسه بين المللي  كيوكوشين در توكيو شد (Honbu Dojo) . در 1981 و 1982 او سه محل پرورش قهرماني و سپس 8 محل ديگر تا  1983 داير كرد و در سومين مسابقات جهاني كاراته در 1984 مقام سوم را كسب كرد و به يك چهره معروف جهاني تبديل شد. اين شكوفايي و پيشرفت سريع او مرهون قدرت تصميم گيري و استقامت و پشتكار او بود . او در مسابقات قهرماني ژاپن در 1985 و 1986 پيروز شد . در قهرماني كيوكوشين (كميته 100 مرد) نيز قهرمان شد. در ژاپن از او به عنوان يك نابغه بي مانند ياد مي شود. در سال 1987 مقام جوان ترين قهرمان جهان را كسب كرد. در مي سال 1992 او مدرسته خودش را در آساكاسا توكيو افتتاح كرد و عنوان رئيس گروه را از اوياما كسب كرد. در 26 آپريل 1994 متاسفانه اوياما درگذشت و كانچو جانشين وي شد. در ژوئن همان سال كانچو يازدهمين  مسابقات را برگزار كرد. در نوامبر همان سال او مسابقات قهرماني ژاپن را با بيش از 16000 تماشاچي برگزار كرد. در همان سال او موفقيت ديگري كسب كرد. او در ششمين مسابقات قهرماني كاراته جهان با بيش از 168 مبارز از  همه جاي دنيا و بيش از 25000 تماشاچي شركت كرد.

كانچو طرح هاي زيادي در ذهن داشت . او مي خواست تعداد مكان هاي ورزش رزمي در دنيا زياد شود و در نظر داشت جام قهرماني كاراته راه بيندازد و در ذهن خود كاراته قهرماني جهان زنان و قهرماني رده سنگين وزن جهاني را آماده مي كرد و پيش بيني مي كرد كه اين مسابقات قهرماني در هر رده بيش از 10 ميليون نفر تماشاچي داشته باشند. در سال 1999 هفتمين مسابقات قهرماني كاراته جهان برگزار شد. از 125 كشور دنيا بيش از 12 ميليون نفر تماشاچي داشت . كانچو هر سال به شعب و مراكز تربيت كاراته خود  در سراسر دنيا سفر مي كرد و با اين كار خود روش و سبك كيوكوشين را رواج مي داد. اينكار او شبيه نظارت و اداره سازمان از مركز فرماندهي در ژاپن (Hounbu) بود. در نوامبر 2003 او هشتمين مسابقات كاراته ژاپن را افتتاح كرد. تعداد شركت كنندگان در اين مسابقات از تمام  مسابقات قبلي بيشتر بود كه نشان دهنده اقبال و شانس زياد اين ورزش مي بود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 22:37 :: نويسنده : معین رضا طارقیان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان می خوای قهرمان ورزشی بیا تو و آدرس moeinreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







دریافت کد صلوات شمار